2011-12-20

Julkänsla....

Hemma! Skönt...

Några dagar kvar till doppareda'n. Flickans enda lediga dag innan jul. Vår enda ledig heldag tillsammans (utantaget röd-röda dagar) på hela min leave...

Så dagen går i lyx/jul tema!

Morgonpromenad tillsammans. Efterlängtat. Lyxfrukost. Drack (stark)glögg efter frukost med saffranskaka, lyssnar på julmusik och snöblandat regn faller mot fönstret.

Just nu är det massage för henne (jag fick min i går eftermiddags) och jag tjuvstartar med julklappsfuxet strax. Julklappsplaneringen smides igår och resten av dagen kommer att tillbringas i inköpens tecken.

Ikväll är det julbord...

Skönt att vara hemma igen, att vara tillsammans igen och att julen tår för dörren!


Ps Till alla er som har hälsat mig välkommen hem, tack igen! Det värmer lite extra i höstrusket!

2 kommentarer:

  1. Låter som ni har en härlig dag! Såg att du ska ha pass i mellandagarna, ingen chans att du kör gravidspinning va så jag kan vara med? ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken superdag!!! Hoppas julbordet blir toppen o supermysigt:-) Återigen TACK för de fina granarna ni är ju bara för gulliga. Tacka Flickan din för senast oxå!!!
    En massa mega kramar från ett än så länge vitt Siggarp. God Jul o Gott Nytt År med:-)
    Kaisa Mattias Elliott Siri o Wilma;-)

    SvaraRadera