2011-12-17

Nästa frukost i Doha!

Imorse blev det en tidig, lång och fruktlös morgonpromenad... (läs mer om detta i ett inlägg på söndag kväll)

Men det innebär att jag hunnit med att jobba någon timme innan frukost. Skönt. Det finns alltid en del saker som ligger och skvalpar ända in i slutet.

För idag så sker överlämning till min "stand in". En kroatisk kollega skall lösa min tjänst de 16 dygnen som jag kommer att vara hemma. Så rutiner skall förklaras, papper skall signeras och möteslokaler skall visas.

Men det viktigaste av allt är att inatt bär det av till flygplatsen!
Vid 0400 lyfter kärran mot Doha och en snabb frulle i loungen där, för att sedan stutsa vidare till Köpenhamn! I broderlandets hufvudstad hoppar jag på ett tåg norrut och om planen håller så är jag HEMMA imorgon kväll. I vårt hem tillsammans med hon som betyder mest!

Skönt. Riktigt skönt....

Så dax för årets sista frukost i Indien och sen börjar överlämningen!

Ses snart!!

1 kommentar:

  1. Jag säger bara....VÄLKOMMEN HEM!!!!! längtar efter dig:)
    Puss puss
    Din flicka

    SvaraRadera