2011-06-26

Äntligen, som Gert hade sagt....

Då rullar bollen...

Lämnade lägenheten i morse och sitter nu på Kastrup. Om knappt en timme går flyget till London, därefter Dubai för att slutligen landa i Islamabad om knappt ett dygn. Då är det dags att dra på sig uniformen, stuka till den blåa baskern och sedan är jag redo att göra en insats för FN.


De senaste 10 dagarna eller så har det varit sjukt mycket! (och därför har jag nedprioriterat bloggandet)
Sista i lägenheten har blivit färdigt, allt har packats och framför allt så har transporten av min utr tagit ENORMT MYCKET ENERGI. Har inte tid och ork nu att berätta allt, men om jag säger så.... Ser jag mina grejor innan kräftorna ska kokas ska jag nog vara glad....

Men nu är jag på väg iaf!

Vill passa på att ge en varm kram och ett stort tack till alla er som har hört av er, varit med på överrasknings/avskedsfesten eller helt enkelt bara har skickat en hälsning för att önska mig en bra resa och lycka till!

Framförallt vill jag ge min Carolina en extra stor puss för allt stöd som du har gett mig när kaoset har varit som störst.... <3

En annan dag, eller flygplats kanske, ska jag berätta lite mer om hur det kan gå till när man försöker skicka en väska till andra sidan jorden...

1 kommentar:

  1. Ta nu hand om dig så ses vi till midsommar!!!!!
    Kram alla på Siggarp

    SvaraRadera