2011-06-12

Börjar redan bli nojig..???

Nu har det snart gått en vecka sedan jag tog min första tablett med Lariam. Som jag tidigare har nämnt är dessa tabletter (ö)kända för sina biverkningar. Har tom hört om folk som hellre tar risken med malaria än att fortsätta med profilaxen och dess biverkningar. Om det är ett lämpligt val é ju upp till dem, men det säger ju en del om hur dåligt de har mått.


Jo, som tidigare sagt så är mardrömmar en välbekant bonus av medicinen. Men faktum är att de senaste dagarna så har jag drömt MASSOR. Eller rättare sagt så har jag blivit medveten om att jag har drömt mycket. Ska inte påstå att det är riktiga mardrömmar men kan ju tyckas lite konstigt att vaktmästaren från min gymnasieskola hälsar på i min drömvärld..... Biverkning eller bara skumma drömmar. Lite läskigt är det i alla fall!

Förresten så märks det att tiden går. Om exakt 2veckor så är jag luften och ska snart mellanlanda i Dubai. Verkligheten börjar göra sig påmind....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar