2012-06-02

Yes... No service! fortsätter....

Storien fortsätter....

Åkte till köpcentret idag för att hämta min pryl.

Jo, dom hade rätt pryl.
Jo, dom hade till och med rätt pryl i rätt färg.
Jo, dom hade till och med rätt pryl i rätt färg i rätt version.

Men dom kunde inte ta betalt......

Orkar inte berätta alla detaljer men sammanfattningsvis så stod jag mer än en halvtimme och tittade på hur de drog mina olika kort i olika maskiner för att gång på gång fråga om jag hade täckning eller nog med kredit på mina kort.
Ja, det har jag...!
Sen ursäktade de sig med att det var nog problem hos banken.

Efter att ha dragit mina kort (både visa och mastercard) säkert 15 gånger fick jag tillslut knappa in pin kod. Vilket godkändes. Men blev inget köp ändå. De påstod att köpet inte gick igenom....

Så det hela slutade med att nästan 45 min senare gick jag därifrån utan min pryl.
Trött....

Ska logga in på min bank efter detta. Ska bli spännande att se vad saldot visar!

1 kommentar:

  1. Ja kolla saldot så det inte är dragen i alla fall. Klart att stubinen inte är på topp med den servicen och när både vätske och blodsocker nivån är låg.
    Kram syrran

    SvaraRadera