2011-07-07

Royale with cheese

Tänk att man ska behöva hamna i Pakistan för att äta sin livs första "Royale with cheese." Visst, QP är bra nära men jag måste erkänna att det kändes lite speciellt när jag uttalade den legendariska frasen. Tyvärr ingick osten så den behövde jag inte be om men nu känns det som om jag har blivit något helare som människa.

Förresten, det var även John T som väckte tanken hos mig att man kan äta pommes med majonäs. Vilket jag har gjort sedan dess...


På mindre än två veckor har jag ätit burgare två gånger.
Första på väg hem från Indien, då de gyllene bågarna var ett mycket frestande alternativ efter en hel dags resande utan mat. Gott, snyggt och rent så det glänste! Bäste McD på länge.... Inkluderat de i Svea såklart!

Andra gången var ikväll, då jag erbjöd mig att tacka av de två kollegorna som ska hem på leave och som jag avlöser, genom att vilja bjuda på mat. Enda värdiga (läs något säkrare och med något (kanske)högre hygienisk nivå) alternativet är ett lyxhotell här i stan. Fast jag hoppas att jag ALDRIG äter en ostburgare där igen. Ingen höjdare trots 4ggr så dyrt som McD.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar