2012-04-01

Dåligt april skämt....

Funderade en stund på om jag skulle dra till med ett aprilskämt. Typ
Jag har förlängt mitt kontrakt med 6 månader!
Men inte ens jag har så dålig humor.

Tänk sen om någon skulle tro att det är sant! Vet faktiskt inte vad som skulle hända då. Kan tänka mig att någon av mina vänner skulle säkert skjuta mig (i foten hoppas jag) och nog någon annan ringa doktorn som kommer med de lustiga tröjorna. Ni vet de långärmade tröjorna som man knyter på ryggen.....

Och jag vet nog vad jag hade gjort för min egen del. Sagt att jag gärna låter någon annan ta min plats. Ville inte förstöra möjligheten för någon annan att få samma erfarenhter som jag har fått på denna resan.

Det är en sak som jag är ganska säker på. Att det hade varit nyttigt om fler människor i vårt land, både politiker, militärer och en och annan "fredsaktivist", hade med egna ögon fått se hur det är i Pakistan och Indien. Tror också att det hade varit lärorikt för många att se hur det kan gå till i FN-systemet.... Lärorikt på många sätt skulle jag tro....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar