2012-04-10

Nu rullar bollen....

Som jag har antytt tidigare så står inte allt riktigt rätt till här, enligt mig iaf....

Har nu satt en boll i rullning. Vet inte hur det kommer att sluta.
Hoppas bara att budbäraren överlever, dvs att dom inte skjuter mig istället för den verkliga boven.

Visst, finns mycket som man får acceptera att "så här är det". Men tycker att en gräns för hur mycket man kan bedra systemet har passerats. Och dessutom har jag nu konkreta bevis.
Alltså så har jag sagt till. Får se vad som blir resultatet.

Men det viktiga är att jag kan stå rakryggad och se mig själv i spegeln utan att skämmas när jag åker härifrån. För jag har gjort det jag kan göra..... Säga till. Och tydligt dessutom!

3 kommentarer:

  1. Oj då... Låter allvarligt! Hoppas du får rätt till slut och att de lyssnar! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Det är bra!! Jag hejar på dig:-)
    Kram Kaisa

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni klarar er utan bivärkningar av jordbävningen!!!! Var rädd om dig
    Kram syrran

    SvaraRadera