2011-09-19

Fortfarande skönt....

Nu när jag är hemma hos kära och nära så känner jag att jag prioriterar "real life" före bloggen. Därför blir det lite färre inlägg just nu... Men det går ju faktiskt att ringa mig på mitt vanliga svenska nummer om du vill höra hur jag har det!


Har lyckats landa hemma.
Bokstavligen talat! Det första dygnet var det två filmer som sändes samtidigt på samma kanal. I ena halvan av huvudet snurrade Sverige, Familj, Vänner och i det andra snurrade Kashmir, Patruller, Rapporter. Men nu har jag lyckats pausa jobbet..... Nästan iaf..... Visst, det ligger i bakhuvudet och gnager (dock ej frivilligt) men fokus ligger såklart hemma.

Saker jag njuter av just nu:
  • Att duscha i VARMT vatten.
  • Att äta hederlig svensk OST.
  • Att träna på ett riktigt GYM.
  • Att dricka mjölk som har INTE har ett halvårs hållbarhet.
  • Att slippa en MYR-invasion när man låter tallriken stå franmme
Men saker som jag uppskattar mest just nu är att:
  • Att spendera massa tid med C. Bara strosa på stan, ta en stor latte machiatto och vara tillsammans är underbart.
  • Att  träffa alla underbar kompisar! Vissa har jag redan träffat, andra är inplanerade.
    J&L, tack för en lååång och trevlig hotellfrukost i morse.
    N&S, ser redan fram emot torsdag
    D&P, en helg i Götet, kan det bli bättre?
    Samt alla andra såklart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar