2012-02-09

"Går" bra...

Snabb uppdatering.

Strax före jul berättar K-H att hon trillat, skadat foten och det är synd om henne. Inga konstigheter med det. Men det löste sig och blev bra. Lyckades tigga till sig 6 veckors dörr till dörr transport av FN.

Dock så berättade hon imorse att hon trillat och hade ont i foten igen. Samma fot. Mycket stånk och stön. Synd om henne. Okej, inget konstigt med det.

Nyss blev jag ombedd att kolla en grej i garaget. Jag följer efter en av snubbarna och då hör jag plötsligt hur någon kommer springade efter mig.
Jo, där kommer K-H i full fart springande för att "oxå vara med".

När vi går tillbaka frågar jag K-H hur det går med foten. Då kommer hon på sig, börjar halta och berättar att hon har sååå ont...

Tråkigt.
Men det gick bra att springa nyss....

1 kommentar:

  1. Tycker att hon låter som en rolig figur!! Eller?!?! Hoppas duggar det bra annars, här hemma är allt som vanligt.. Kallt!!! Kram Sara och Niklas

    SvaraRadera