2012-02-19

Segt nu....

Usch... Tiden går långsamt just nu. Flera orsaker gör att mina vanliga rutiner har rubbats och jag kan inte direkt knuffa tillbaka dem heller. Tyvärr.
  • Lider fortf av sviterna av matförgiftningen. Bättre, javisst. Men fortfarande inte bra. Har fortf ont....
  • Sover riktigt dåligt just nu (pga ovan). Därför inga morgonpromenader. Påverkar hela dagen. Faktiskt.
  • Igår ändrades arbetschemat IGEN. (5 gången på 4 dagar!) Min ersättare kommer idag istället för imorgon. Det betyder att den lediga söndagen stryks och blir jobbdag istället.


Känns mest som om att jag försöker att få tiden att gå...
  • Att jag blir pigg igen. Att jag orkar att gå ut och röra på mig.
  • Att få överlämningen gjord och avklarad.
  • Att jag kan hinna gå en runda på stan och kanske hitta något som både passar och glädjer någon hemma i Svea Rike.
  • Att jag blir färdig här så jag kan åka hem.
  • Att det blir onsdag morgon....

2 kommentarer:

  1. En Krya på dig kram kommer här till dig från oss alla på Siggarp.
    Elliott undrar hur du ska komma hem, jag förklarade att du skulle flyga hem, flyga wow sa han då:-)
    Ha det så underbart hemma hos tjejan din o ge henne en stor kram från oss med!
    Ps jag är en hejare på att sätta PVK-perifer ven kateter, iallafall på plastarmar. Låter tryggt va för de stackare jag ska plåga om en vecka...

    SvaraRadera
  2. Låter inte alls kul med magsjukan men då kan du pricaka v den från din lista också, Check!
    Är också hemma med lite risig mage men inget att jämföra med dig.
    Jag vet vad mitt beror på.

    Har avnjutit SPA i Varberg i helgen. Statshotellet, kan varmt rekommendera detta ställe.
    Prata med C och hoppas vi se snär du kommer hem nu.

    KRAM
    Kia

    SvaraRadera