2011-10-14

Fredagsmys


Mmm Fredagskväll… Mmm Nice… Undrar hur många som har fredagsmys hemma i Svea Rike ikväll…?

För min del så har jag också lyxat till det lite grann. Det är ju trots allt fredag, eller hur?

  • Såg till att avsluta kontoret och pappersarbetet i tid.
  • Eldade igång bastun och tog mig ett bastubad. (Självklart finns det vedeldad bastu här. Vi har ju finska kollegor i missionen, så de har byggt bastu lite här och där)
    Iofs blev det ingen pilsner i bastun men en flaska vatten och lite hasselnötter var inte heller dumt.
  • Nu blir det sängen och det sista avsnittet av Robinson som jag har. Avsnitt 7...

Det var min fredag. Det gäller att njuta så länge den varar!
  

Imorgon drar vi kl0730 till ett nytt OP för att försöka observera vad som händer längs ”gränsen”. 

1 kommentar:

  1. Ja du har helt rätt! Fredagsmys är det som gäller..nästan iallafall...blir liksom inte lika mysigt utan dig...jag gör så gott jag kan och det vet du;))) vad skönt med lite bastu. Man kanske skulle sätta igång våran och även bubbla lite! Ha en skön kväll min älskling!
    Din Carolina

    SvaraRadera