2011-10-09

Gott skratt!

Det har varit söndag här med... Ganska lugnt. Varit och handlat på stan. Dock inte slagit ihjäl några hönor, men imorgon ligger nog kossan illa till. Min nya kollega, en Kroat, är ansvarig för "hushållningen" och han menar på att han handlar även kött lokalt. Så i morgon bitti bär det av till marknaden och jakten på en nyslaktad kossa drar igång... Återkommer i ämnet senare...

Jo, men söndagen började bra, eller rättare sagt lördagsnatten slutade lysande. Kollade på Kommisarie Späck igår natt, när jag inte kunde sova.

Jag gav upp, insåg att humorn låg strax ovan anklarna och sedan gav jag mig hän... Om man struntar i att den är riktigt dålig, ja då är den faktiskt riktigt BRA!

Skrattade till och med högt vid något tillfälle....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar